tisdag 3 november 2009


1 kommentar:

jbn sa...

Du har alla förutsättningar för att bli väldigt speciell i någons liv. Det är inte alltid lätt att hitta någon som är kompatibel, vars störningar och rubbade beteenden synkar hyfsat bra med ens egna.

Jag är övertygad om att det löser sig, kan tyvärr inte ge någon tidsplan, men allvarligt. Du har hjärtat på rätta stället och stark empati för dina vänner och nära. Det behövs fan inte mer än så.

De punkter där det kan bli klurigt om jag ska peka på några punkter där det finns konstruktiv utveckling att göra: Humöret och självförtroendet ;)

Kort stubin, nerd rage, sånt funkar lite dåligt för att ge potentiella partners ett bra intryck. Och tyvärr är det inte alltid så att man kan visa alla delar av sin personlighet utan vidare. En del saker får man tygla.

Självförtroendet känns som att det blivit bättre med ganska många magnituder de senaste åren, men det skulle fortfarande vara behövligt att du försökte ta kontakt med tjejer (jag förutsätter att du förblir hetro tills jag hör något annat) som intresserar dig eftersom det inte så ofta funkar att någon ska söka upp en själv.

Ensamhet kan vara väldigt tungt, been there. Vet att jag sa till min syrra i tonåren att jag inte trodde att jag någonsin skulle hitta någon som kunde älska mig. Hon lovade att det skulle hända. Min syster kan uppenbarligen se in i framtiden ;)